پیام ویژه انصارالله یمن به سخنگوی نظامی حماس

پیام ویژه انصارالله یمن به سخنگوی نظامی حماس

انصارالله یمن در واکنش به قدردانی ابوعبیده سخنگوی نظامی حماس از مشارکت این کشور در پشتیبانی از غزه پیام ویژه‌ای را خطاب به وی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حزام الاسد عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در پیامی نسبت به قدردانی ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین قسام حماس از مشارکت فعال یمن در جبهه پشتیبانی از غزه واکنش نشان داد.

وی ضمن تشکر از ابوعبیده تصریح کرد: ما بار دیگر با ملت خودمان در غزه و مقاومت قهرمانانه آنها و گردان‌های شهید عزالدین قسام و فرمانده قهرمان آن محمد الضیف تجدید پیمان می‌کنیم و می‌گوئیم که یمن هرگز شما را رها نخواهد کرد و نقش خود را در پشتیبانی از شما تا رسیدن به پیروزی قطعی ادامه خواهد داد.

انصارالله خطاب به ابوعبیده خاطرنشان کرد که دشمن چیزی غیر از سرسختی مردان جهاد نخواهد دید، مردانی که همواره افتخار می‌کنند که شما به نیابت از آنها سخنگوی حماس هستید و مژده پیروزی‌های آنها را به امت اسلامی می‌دهید.

الاسد تصریح کرد که یمن معادلات و مراحل سخت‌تری برای تادیب اشغالگران و دادن درس عبرت به آن‌ها نسبت به جنایت‌هایی که انجام می‌دهند، در پیش خواهد گرفت و واکنش یمن در سطح جنایت‌هایی خواهد بود که صهیونیست‌های اشغالگر مرتکب می‌شوند.

کد خبر 6250285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha